Nyppii

Normaali

Tuota noin. Ei tää ihan niin mene kuin ajattelin.

Meillähän on talossa tää putkiremppa, ja tuumasin etukäteen, että jos kissat kestää möykän, meillä ei ole mitään hätää. Kokemus osoittaa, että kissat kestää eli suorastaan 5 välittävät. Mulla sen sijaan alkaa kohta keitellä. Tämän kesän loma: joka aamu ensimmäinen herätys on seitsemältä. Tai ei välttämättä: naapuritalon piharempan ukot saattaa aloittaa jo kuuden jälkeeen, kuten tänä aamuna. Saan nukuttua melko hyvin lisää korvatulppien ja tyynyjen avulla, ja onhan mulla myös kuulosuojaimet jos tarvii. Kuitenkaan mikään ei häivytä möykkää kokonaan eli semmoista koiranuntahan se on sitten.

Viikonloppuna tilanne vaihtelee. Naapurin pihan louhinta ja meidän rempat kuuluu yhtä hyvin. Viikonloppuna ne ei sentään aloita seitsemältä vaan vasta 9-10 maissa ja pienemmällä volumella toki. Ei ole niin paljon ukkoja töissä. Mutta aloittavat kuitenkin.

Ei mua ole tähän mennessä erityisesti vituttanut, koska kotoa pääsee toki poiskin (vaikka koko päiväksi: mulla on avaimet lähellä asuivien kaverien tyhjään kotiin) ja melu loppuu usein neljältä, tai viimeistään kuuden maissa. Mutta nyt, kun lomaa on jäljellä enää pari viikkoa, jotenkin alkaa vaan nyppiä enemmän. Menisivät edes saatana ruokatunnille joskus.

2 responses »

  1. Meillä ei kestäis kissat enkä minä.

    Mutta sitten taas, meillä nyt ei tarvitse kuin naapurin porata kolme reikää seinään taulu(j)a varten, niin mua rupeaa hermostuttamaan ja ärsyttämään ihan kunnolla. Toinen kissa on siinä kohtaa ollut sohvan alla jo kauan, ja toinenkin pyörittelee korviaan närkästyneen näköisenä. Ei tulis mitään remppahommien keskellä asumisesta.

  2. Mun eläimelliset naapurit kestivät saman kissoineen koirineen silloin kun mun linja oli rempassa 2 v sitten. Niiltä kyselin, niin tuumasivat että hyvin kesti elukat, koska nehän oli kotonaan ja remppa oli muualla. Sen varaan mä sitten laskin – koti on turvallinen paikka vaikka ympärillä olis melua? Ja näin kävi, onneksi. Ei tarvinnut löytää kateille mitään muuta paikkaa, HUH.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s