Sutiseepi

Normaali

Kävin katsomassa Pacificon brunssin. Paino sanalla ’katsomassa’, sillä näkyi helposti ihan silmällä, että se oli yhtä runsas kuin Lasipalatsin, eli yksin syövän maku-uteliaan suorittamattomissa. En siis ruvennut. Hullukaan kahta kertaa samaa virhettä… menin kauppaan ja ostin paljon heduja ja muuta brunssikivaa, mättäsin kotona.

Muuten on ollut ihan mukevoo hyppäystä, kalenteri kiljuu punaisena tänä viikonloppuna. Olen nätisti ollut tarpeeksi kotonakin, mm. treenannut älykkyyttä Ikean koottavien laatikoiden kanssa. Ei ollut helppoo. Laatikot kun on pahvia, ne ei ehkä ole oikein tykäneet olosuhteista ja se mekanismi, jolla niiden pitäisi muotoutua laatikoiksi, on nyt liian löysä –> teippiä. Et pronto. Seuraava ongelma syntyi siitä, että mulla on nyt jo niin paljon säilytyslaatikoita, että ei ole enää niihin pantavaa. Kaikki on jo laatikoissa. Voi per*e.

Tänä viikonloppuna olen katsonut kaksi leffaa, Matkalla ja Rouva presidentti. Jälkimmäinen oli oikeasti kiinnostava (meitä oli katsomassa kaksi muuta mummoa ja minä = 3). Edellinen oli muuten vain pakollinen, koska olen lukenut kirjan ainakin kahdella kielellä ja vielä 1980-luvlla se oli vau-juttu. Leffa oli kuitenkin selvästi liian pitkä, vaikka hiton hyvin tehty, ei silleen voi moittia. Kelloonkatsomisindeksi silti 4.

6 responses »

  1. Takaperoinen ongelma, kun on säilytyslaatikoita enempi kuin säilytettävää. Yleensä tapaa olla toisin päin :D

  2. Olen ilmeisesti pitänyt säilytysongelmaa pinnalla liian pitkään, kun samaan aikaan on kuitenkin ollut projekteja joilla päästä kamoista eroon. Nyt on mennyt hyvät aikomukset jo ristiin :-/

  3. Mä kanssa monesti arvotan elokuvat sen perusteella, montako kertaa niiden aikana täytyy katsoa kelloa. Jos elokuva on oikeasti hyvä tai ei ainakaan liian pitkä, niin kelloa ei tarvitse katsoa.

  4. Mulla on enkka Pina – 6.

    Tässä ei ymmärrettävistä syistä voi laskea leffoja joiden läpi on nukkunut, esim. Kaikki elämäni aamut.

  5. Polga. ”Kiitos”. Siis nurinpäin käännetty pahvilaatikko on nykyään ”design chair”. Unohin kattoo hinnan ku verenpaine kohahti jo kuvaa kattoessa. No, ei se oo tyhmä joka pyytää…

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s