Mitä lipuntarkastaja näkee

Normaali

Oletko ikinä pyytänyt HSLn tarkastajaa näyttämään, mitä hän näkee laitteessaan tarkastaessaan sun matkakorttia? Mä pyysin. (Jännitystä elämään) Ensin se halusi nähdä mun henkkarit, että mä oon mä. Sitten näin jutut ruudulta. Mielestäni siinä ei lukenut nimeä, mutta oli hetu, sukupuoli ja ikä. Saattoi siinä olla muutakin jokunen rivi, mutta tää mua lähinnä kiinnosti. Arvelinkin, että ikä ja sukupuoli on yksiä rasteja, koska yleensä ne vaan vilkaisee ruutua ja sanoo samantien ”kiitos”.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s