Omistettu Jumalan palvelija ottaa yhteyttä

Normaali

Olen rouva Ellen.M. Enemmän, omistettu Jumalan palvelija. Olen säätiö / Estate keskeneräiset {arvostetaan $ 2,142,728.00 Yhdysvaltain dollari} ja sinun pitää auttaa minua loppuun, koska minun terveys, kaikki on saatavilla minuun yhteyttä sähköpostitse: hxxon2@hotmax.com
=======================

NOTICE: This email message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender by reply email and destroy all copies of the original message.

Nyt kohta rupee vähän epäilyttämään, aineski miljuunaan vastaavaan oon vastannut nätisti ja mittään ei oo näkynyt ja monta viikkoo mennyt.

Eiku oikeasti nää rupee kohta vituttamaan. Joka viikonlopun jälkeen postilaatikossa on kasa tätä paskaa vaikka meillä on kunnolliset filtterit.

2 responses »

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s