Ikävä kyllä

Normaali

En oo erityisen ylpeä ja iloinen ilmoittaessani, että en tuu kumminkaan blogipikkujouluihin Tampereelle. 1) Keli (aivan, huomisesta ei tiedetä, mutta mallia on näkyvissä jo ulkona) 2) Neitokissalla on antibiootti- ja kortisonikuuri, ja meitä kumpaakin ahistaa.

Mitä ne VR:llä vetää??!

Mitä ne VR:llä vetää??! Heini ja Tero, haluun tosta pussista kans!


(kuva isona: https://kantapoyta.files.wordpress.com/2012/11/94019998.jpeg)

Olen myös aika väsynyt, mutta se menee osin perjantain piikkiin. Perjantait on aina pahoja, olen ihan kuollut illalla.

Mut joo, se siitä, toisia asioita.

Nyt kun seuraan sarjoja vain netistä, olen tosi huono niissä. Uutisvuoto on ainoa, jonka olen muistanut pitää setissä ja katsonut melkein joka kerta, koska se säestää mun sunnuntaiaamun jumppia (sitähän ei tarvi katsoa, riittää kun kuulee). Mutta kaikki tällaiset joita yrittää seurata – Elokuvan historia, Metallin historia vai mitä nää oli, Mad Men, Poliisit, Hyviä ja huonoja uutisia – kaikki tippuu pois jos ei niitä jotenkin aikatauluta elämäänsä. Vaikka ne ois mielenkiintoisia! Kun taas silloin kun mulla oli vielä tv-ohjelmat, niin jutut katottiin silloin kun ne tuli, tai jos meni nauhalle, niin mahdollisimman pian katottiin kuitenkin.

Alan näköjään toipua jo Mullis-pakkomielteestänikin. Jipii! Mulla on vielä viimeinen tuotantokausi viidestä katsomatta, mutta enää ei ole sellaista, että on pakko vetää tai tulee reflat, niksat ja pakkoliikkeet. Katsoin äsken kaksi jaksoa ja ihan meinaan olla loppuillan ilman. Jee? Toisaalta, jos jaksan pihdata, viimeisen jakson odotus on ihkusti pihtauksessa mukana, ja sit kun on sen aika, saa ottaa nenäliinapaketin ja vollata yhyy oikein kunnolla.

4 responses »

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s