Joulupukki! Meillä!

Normaali

Kyllä! Pukki ehti meille ekaa kertaa 20 vuoteen, ja toi jopa lahjan! Oon niin otettu ja häppyhäppy!

Pukki tulee

Pukki tulee

Pukki poussaa

Pukki poussaa

Pukki kaivaa jättikakun pussukastaan

Pukki kaivaa jättikakun pussukastaan

Pukki menee

Pukki menee

Joulumuori oli siis laittanut makoisan kakun pähkinöistä, punajuurista ja suklaasta. KIITOS, MUORI! Kakku on tosin niin iso, että nyt ihan yleisenä kutsuna – jos joku tietää missä mä asun ja haluaa tulla kakkukahveille, niin tässä olisi paras tilaisuus ikinä, ette nimittäin saa usein näin hyvää kakkua. Huomenna on vielä hapankaalisoppaakin jäljellä, kakun lisäksi. Ja huom. koska olen juuri tavannut Joulupukin itsensä, en ehkä lähiaikoina vihaa ihmisiä tavalliseen tapaan. Niin että kahveet on ihan turvalliset, I swear.

Pukki oli ihan paras. Se oli kiva, kyseli mitä mä oon tänään tehnyt ja onko Pukkia odotettu. Harmaa-kissa alkoi tuijottaa ovelle kyl jo puoli tuntia ennen kuin Pukki tuli, että joo hartaasti on odotettu. Ja mä olin odottanut koko päivän. Tietenkin. Pukki söi myös vähän kaalikeittoa. Tykkäsi siitä.

Ihmeellinen päivä & hienoin joulu ikinä! KIITOS, JOULUPUKKI!

8 responses »

  1. Voih, sulla kävi tuuri! Mä just kirjoitin, että en älynnyt itse tilata pukkia viihdyttämään itseäni! Mutta sulla kävi Ihan Oikea Pukki – vähänkö olen kade! :D

  2. …joka vielä kommentoikin tänne, miettikääs sitä. Ei sen puoleen, mäkin olen melkein kade itselleni että nyt se hieno hetki on menneisyydessä eikä tulevaisuudessa.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s