Ehkä YK myös

Normaali

Harvakseltaan sattuu, että meikäläinen ihan kirjaimellisesti pyörittää silmiään. Kun se on enemmänkin semmoinen romaaniele… kuitenkin eli eniveis, tänään pyörähti, kun ei ollut ketään katsomassa. Täältä mun kotitalosta yks tietääkseni ihan täysijärkinen tyyppi soitti iltasella, että aika vähänhän noita huoria tuossa talon edessä enää on, pari kolme siinä pörrää, mut eikö kuitenkin voitais kirjoittaa sisäministerille, kaupunginjohtajalle ja poliisille, että saatais ne pois.

Jep, varmaan. Ja ehkä voitais pyytää armeijaa häätämään meijän duunista ne banaanikärpäset.

*silmät*

10 responses »

  1. Mun on PAKKO saada tietää mitä sä vastasit sille?!?!?!?!?!?
    Sillä välillä kun naputtelet, yksi juttu tuli mieleen…
    AHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!

  2. Mä odotin sulta jotain mielipidettä Hesarin uudesta tabloidikoosta! Nyt kun se on saatu uunista ulos! Että oliko se tuon kaiken kohun arvoinen!

    (Kyllä. Olet mun virallinen mielipidegeneraattorini.)

  3. WeirdRS lähinnä vetosin tähän mittakaavaongelmaan. Mun puolesta hän tehköön mitä vaan mut mä en jaksa tykittää kärpäsiä. Ihan kuin ne horot siitä häipyis pitemmäksi kuin vartiksi kun RäsäPäikky tulee sanomaan että tsot-tsot.

  4. Tiina, emmä huomannut mitään eroa. Ainahan kohut on isommat kuin vähimmäistarve…

    No olihan se pienempi ja helpompi lukee koon puolesta. Sisältöä ehtinyt niin tarkkaan kun oli duuneja. Itse asiassa en edes huomannut että sisältö olis pitänyt jakaa ja koota uudestaan. Luin vaan. Tai ”luin”.

    Niin ihq ai mä oon guru. Jee. Mielipideautomaagi!

    (editoitu vähän ko päässä pätkii)

  5. Onneksi kävin juuri toiletissa, sillä nyt olisin kyllä päästänyt alleni kaikesta nauramisesta! Mutta Räsäskän vois kyllä oikeasti palkata huorapoliisiksi kaduille, vaikka heti nykytehtävästään irtisanoen. Jalkapartiona vaan hoitamaan Helsinki puhtaaksi, käteen piiska ja toiseen pyhä kirja jolla paukuttaa päähän porttoja.

  6. A propos banaanikärpiäiset, puuhastelin lukioaikoina niiden risteyttämisen kanssa. Voidaankohan mua nyt syyttää parituksesta vai olisiko rikokseni vanhentunt :-P

  7. Mut on sentään virallisesti koulutettu parittamiseen ja mulla on siitä paperikin. Kun vielä Räsäskä kuulisi, että useimmiten paritin miehiä keskenään siltä voisi suoni revetä. Eli voisiko joku kertoa?

  8. OMG Meksu sää oot niin ihanan syntinen! Mut ei me voida Päikystä vielä luopua. On niin hassua nähdä, että aina kun se esiintyy telkkarissa, jokunen tuhat eroaa kirkosta. Tää hupi ei vanhene mulle koskaan!

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s