iPadin iloja

Normaali

Niin kauan kuin on ollut kirjastoja ja leffoja, mulla ei ole ollut erityisiä ajanvietto-ongelmia. Mutta ei hyvänen aika, nyt kun penkaisin vähän tuolla AppStoressa… Siellähän on tosi monipuolisia joogaohjelmia – ohjattuja! Eri tasoisille suorittajille! Myös just mulle omien toiveiden mukaan! Salijumppaohjelmia. Kaikkia ohjelmia. Jos ei jotain saa ilmaiseksi, niin pienellä rahalla viimeistään. Mulle taitaa olla tulossa eilisistä tilauksista jotain max kympin lasku ja siellä oli mulle itselle 5 sellaista ohjelmaa, joita olen aina kaivannut, ja kissoille tuo yksi. Siis toisin sanoen mun ei tarvii lähteä kotoa enää ikinä, MUUAAHAHAHA!

3 responses »

  1. Hmm. Täällä iPad on ehdottomasti vajaakäytössä. En ole vieläkään saanut aikaiseksi tutkia, mitä kaikkea sillä voi oikeasti tehdä. Kiitos inspiraatiosta siis!

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s