Naamajuttu

Normaali

Työkaveri näytti aamulla hiukan yli 10 vuotta vanhaa valokuvaa meikäläisestä. Voi jestas, mä olen ollut NIIIIIIN kaunis! Mutta ei sitä silloin tajunnut. Mähän olen mielestäni ollut aina uivelo, pyöreäsilmäinen lakananaama, kuten olen edelleenkin.

Tietysti, jos kukaan olisi ikinä sanonut kymmenen vuotta sitten, että olen kaunis, niin ehkä oisin itekin katsonut peilistä, mahdanko olla. Mut kun ei kukaan moista väittänyt, en tullut ajatelleeksi. Vittu. Kohta harmittaa!

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s