Järkyttävä löytö

Normaali

Avasin äsken kirjoituspöydän kolmannen laatikon – ehkä tavallista enemmän, koska etsin en enää edes muista mitä, sillä tein järkyttävän löydön. Mulla oli säästössä puolikas levy sitruunasuklaata! MULLA. SÄÄSTÖSSÄ. KARKKIA. SUKLAATA. Ei oo käytännössä mahdollista! Aina kun käyn Kampin K-kaupassa, muistelen kuinka kauan siitä onkaan kun olen viimeksi ostanut sieltä sitruunasuklaata (subteksti: ”joko saa ostaa lisää?”) ja olen todennut, että kaipa se oli joskus loka-marraskuussa.

Ajatelkaa, mulla on ollut suklaata laatikossa ainakin pari kuukautta. Täysin absurdi tilanne.

No mut, eiköhän asia korjaannu täs pikapuoliin.

sitrsuk

11 responses »

  1. STANDING OVATION! Suklaan uutinen on aina hyvä uutinen. Et ole vielä ruennut tekemään sitä itse *winkwinkwink*..? Nopeaa, sairaan helppoa ja yhtäkkiä ehtymättömät suklaavarat odottavat omistajaansa. Kunhan mainitsen….

    Minä löysin tänään kilpikonnan kuoren. Aika isokin, ainakin parikyt senttiä pitkä. Tyhjän sellaisen. Metsän reunasta. Vietin hartaan hetken kilven edessä jonka jälkeen dumppasin koko komeuden kloriittiin ja hinkkasin sen puhtaaksi. Ristiriitaista! Franklin nyt asuu meillä.

    Eipä mulla muuta tänään.

  2. Ehtymätön suklaatehdas _ei_ oo hyvä asia…

    Joku oli siis jättänyt konnan ulos? Hanurista. Onneksi kilpi edes löysi hyvän kodin.

  3. TUMMASUKLAAONTERVEELLISTÄ!!! Meillä on ehtymätön suklaatehdas ja teen tajunnan räjäyttävää suklaakakkua, suklaapiirasta, suklaata (duh), suklaakastikettaja tulista suklaakastiketta ruokiin ja sulaa suklaata kaakaoksi ja vaikka mitä. Todiste että tumma suklaa on terveellistä- siitä lähtien kuinka näppärää on veivata suklaa, elin tällä eliksiirillä about muutaman viikon. Ponkaisin tervettä kylmää hikeä tihkuen vaakalle noin kuukauden jlkn tästä suklaaseen upottamisen ajalta ja… no oli siitä sata grammaa tainnut tulla ylenmääräistä. Paitsi että ei, normisti jos punnitsen (muutaman kerran vuodessa, jos muistan) teen sen aamulla ja suklaafestin jlkn punnitsin iltapäivällä jolloin olen noin kilon painavampi kuin aamulla. Mittasin habitukseni jälleen aamulla ja totta se on *ding ding ding*! Olin nimittäin melkein kilon laihempi! Selvästi terveysvaikutteinen! Ihan selvästi. Anti palaa vain.

    Ja joo, Poikalapsi lohdutti että älä äiti ole surullinen, pidetään Franklinille bileet ja sit sen kilpi ainakin jatkaa elämäänsä meillä. Kutsuttiin pojan BFF meille huomiseksi ja lupasin leipoa fiinin kakun.

  4. Sanoja taisi kadota (suom. ajattelin vaan en kirjoittanut) että siitä lähtien kun hokasin kuinka helppoa suklaata oli valmistaa ja jaadajaadajaa.

  5. Henna, mä en edes tajua. Jos oisin ollu niin kännhisshä että oisin piilottanu moisen aarteen, mut kun en oo edes ollut kännhshhsh TIES MILLOIN, no en ainakaan pariin vuoteen. tai viiteen. Tai.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s