Hikinaama

Normaali

Vähän naurattaa/itkettää nää jutut, mitä kaikkee kosteusvoidetta pitäisikään ”kesäiholle” käyttää. Mun kesäiho on täsmälleen sellainen, että kun eka vihje kesästä lennähtää näkyville, naama hikoilee jo sojona. Hyvästi kosteusvoide ja meikkivoide. Jos niitä yrittää laittaa, olen hikoillut kaiken pois ennen kuin ehdin nousta meikkipöydän äärestä.

Näin alkukesästä pystyy vielä käyttämään kosteusvoidetta yöaikaan, mutta lämmön edetessä ainoaksi ns. kosteusvoiteeksi jää iltainen sutiminen kasvovedellä. Jos sattuu muistamaan.

Ärsyttää ihan vtusti olla kesällä vielä rumempi kuin talvella, kun kaikki muut on ruskettuneita ja nättejä, mä se jaksan vaan olla punainen ja valkoinen ja hikinen. Byää.

4 responses »

  1. Niin. Olen vähän miettinyt mitä tähän nyt sitten sanoisi ja tyydyn vain toteamaan, että kaikenlaisia uskomuksia sitä ihmisellä itsestään onkin. Niin kuin nyt minulla se, että olen pitkä.

  2. Siis mä niin tajuan sun tuskan!
    Meikäläinen hikoilee kuin mikäkin, joten meikkivoide valuu norona naamalta ja kosteusvoidetta en halua turpavärkkiini näillä keleillä edes ajatella… Kasvovettä käytän kyl, se virkistää ihoa ja mieltä. ;)
    Mä en ole valkoinen, naamasta punaruskea ja muualta ruskea kun aurinko tarttuu pintaan heti kun vähän taivaalle vilkaisee. Nättiä musta ei enää saa millään.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s