Ruoka. Jännä.

Normaali

Söin tänään lämpimän aterian. En nyt muista, oisinko syönyt kahdesti vai kolmesti kesän aikana vastaavan. Eksoottinen elämys. Mutta se jätti jälkeensä nälän! Piti jo iltapäiväkahveella saada myös pulla. (Ai mites mulla nyt on kaikki ruuat ja kahvit, enkös mä ookaan töissä pusikossa? Olen. Tänään olin toisessa talossa, ihmisten ilmoilla.) Nyt illalla alkoi pukkaamaan päänsärkyä vaikka olen juonut ja juonut, mutta se häipyi marjapuurolla ja vanilja-Alprolla. Ruoka – käyttökelpoinen vehjes silloin tällöin!

Silti toivon niin kovasti, että tuo huomaamatta tapahtunut neljän kilon menetys ei kääntyisi toiseen suuntaan. Mieluummin menis enemmän vaan pois, hus pois. Kyllä on varaa menettää.

2 responses »

  1. Mulla on sellainen juttu, että mä en tunne varsinaisesti syöneeni ollenkaan ellen ole syönyt lämmintä ruokaa. Vaikka vetäisin kaksin käsin kylmiä lihiksiä niin en ole varsinaisesti mitään syönyt..

  2. Talvella tulee kyl useinkin mieleen lämmin ruoka ja sitä kaipaa. Mut nyt lipsahti tää kesä tälleen. Pitkä huippulämmin kausi tietty vaikuttaa sekin. Ei vaan jaksa.

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s