Liian huono

Normaali

Olen kertonut joskus aikaisemmin, että olen kerran lukenut niin huonon kirjan, että laitoin sen suoraan roskiin. Suomalainen naiskirjoittaja, blondi, en viiti mainita nimeä täällä koska google, mutta nimikirjaimet on K.M. ja äitinsäkin on kirjailija. Kirjojen roskiin laittaminen on tietysti synti, mutta niin on noin paskan kirjan kirjoittaminenkin.

No, nyt olen vihdoin päässyt siihen kohtaa elämää, että olen katsonut niin huonon leffan, että se ei lähde kiertoon vaan roskiin. The House Next Door. Kenenkään ei pidä kärsiä tästä enää mun jälkeen. Mitään näin kliseistä ei saisi edes julkaista! En edes tiedä mitä tästä voi sanoa. 4,4 imdb:ssä. Mistä ne pisteet tulee? Nolla olisi ihan sopiva luku. Jessus. Jumalauta, isolla rahalla tehty, eikä olla saatu aikaan edes sellaista kässäriä, jonka jokaista käännettä ei voisi arvata etukäteen.

Kyllä tää niin vaatisi nyt pikkusiggee, mutta eipä ole kuin niksapurkkaa. Däääämn.

Yksi vastaus »

Sisään vaan, on siitä isompikin tullut!